KawaiiAnia bloggen

Alla inlägg under februari 2012

Av Anna - 10 februari 2012 17:00

Som jag sa jobbade jag på en liten grej darför fanns det inga uppdateringar, sanningen är att bloggen flyttas till min egen domän <3


Från och med nu hittar ni mig på www.cookie.nu och bloggen handlar fortfarande om anime,manga osv. 

Bloggen är fortfarande under konstruktion men det gör väl inget ;D


Dagens Spotlight hittar ni redan där^^



Av Anna - 10 februari 2012 12:19

Idag blir det inga nya inlägg eftersom jag jobbar på en sak just nu, eller ja, vi får se,kanske senare på kvällen blir det något nytt^^


Dagens Spotlight är dock som vanligt :3


                                                   

Av Anna - 9 februari 2012 22:52

Ska lägga mig nu^^


Ska blogga mer imorgon  :3


Sov så gott alla fina otakus ^w^


 


Av Anna - 9 februari 2012 21:00

Gyaru tjejerna är kända inte bara för deras fina och dockaktiga sminking men också för deras gulliga hårstilar, här ska jag visa upp några av hårstilarna tillsammans med tutorials som jag hittade :)


     


Av Anna - 9 februari 2012 19:00

För typ två veckor sedan visade jag er den japanska windows 7 reklamen med Nanami Madobe som deras maskot.

Det är många som gillar henne i Japan och det kan man lätt förstå med tanken på hur gullig Nanami är^^

Nana Mizuki är rösten bakom Nanami och hennes skappare är Wakaba. Nanami är högt populär i Japan och hon har även sin egen Twitter. Nanami är också den första och den ända  maskoten som själva Microsoft företaget producerar. Innan dess de andra OS-tan karaktärer var fanmade'a. Man vet att Madobe Nanami är 17 år gammal född (1992-04-06) och bor i Chiyoda,Tokyo.  Hon har en äldre bror och en äldre syster.

 

       

< De andra Windows maskotar,som sagt de är inte officiela. 

Av Anna - 9 februari 2012 18:00

Disney Word organiserade en utställning med Pixars Modig produktions bilder och skulpturer som de använde sig av när de gjorde filmen. Disney World ordnar en sådan utställning varje år för Pixars nya filmer.


Gå in på http://pixartimes.com/2012/02/03/more-br...-at-disney-word/

Här får ni se två bilder från eventet, flera bilder och information  hittar ni på websidan jag nämnde ovan^


   

Av Anna - 9 februari 2012 16:00

Äntligen började Sankarea anime bilder att komma ut ^_^ Här kan ni se den första affischen:


             

                                        Ser ganska bra ut,kan inte vänta för att se flera bilder^^

Presentation


Tjabba!
Jag är Anna och jag är 27 år gammal.
Jag är både fru och en mamma till två småttningar. Visst låter det vardagligt, men jag har lite annorlunda intresse jämfört med andra kvinnor i min ålder. Jag är nämligen en stor Disney fantast och älskar all

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Chat

2012

Cuteki ecards

clock

playlist

Blogglista

Blogglista.se

Listan

Hittabloggen

Languages

Frossle

Frossle.com

Skapa flashcards