KawaiiAnia bloggen

Direktlänk till inlägg 14 januari 2014

Back again!

Av Anna - 14 januari 2014 15:34

Hej alla!


Som ni ser har den här bloggen varit bortglömt i 2 år! Jag har faktiskt glömt bort vad min användarnamn var här, jag har ju bytt den flera gången.

Jag minns i alla fall att SailorMoon var min första blogg någonsin, precis på detta konto.

Rätt roligt att vara tillbaka faktiskt. Alla mina gamla inlägg är även kvar x3

Jag hade många andra bloggar efter denna, bland annat Cookies.nu, men tyvärr tiden saknades för att driva den då jag började på serieskolan i Malmö.

Annars vad hände med mig dem senaste två åren?

Ja, jag har tappat mitt intresse för animen nästan helt. Nu ser jag fram emot den nya Sailor Moon animen samt studio ghiblis filmer.

Jag blev trött på det perversa innehållet och dålig toa humör som anime översvämmar i.

Jag älskar dock tecknarstilen, och jag är en sucker för kawaii även idagsläget <3

Annars så är animationen fortfarande det bästa jag vet.

Jag älskar Disney filmer lika mycket som vanligt, Frost är min nya älsklingsfilmen från Musse Piggs studio.

Två andra stora saker som hände är att jag gifte mig med en man som jag är ihop med sedan 2008, och vi fick en dotter, Nina som är 5 månader gammal nu. :3


I bloggen,precis som förr i tiden ska ni få läsa om min vardag, om mig, om min dotter och om min stora kärlek till animerade filmer, samt min Disney samling :)


Jag vet att jag har tappat många läsare men jag hoppas på att jag kan få nya :)


Vi ses! <3

 

Just nu får ni en gammal bild på mig från förra november 2012 då det är den senaste bilden på mig.

Vi bor inte ens i den lägenheten längre då vi flyttade tillbaka till Kalmar förra februari...

Sedan Nina föddes hade jag inte tid för att ta några selfies, särskilt att efter graviditeten blev jag lite större, men nu i höst tänker jag träna igen när  Nina blir över 1 år gammal.

Jag får dock försöka ta lite bilder på mig nu så att jag ska synas lite i min blogg ju! :)


Ja och juste, ni får ursäkta mig för mitt svenska, men mitt modersmål är faktiskt polska, så det kan vara några särskrivningar, stav och gramatikfel lite här och där, men det är inget jag kan göra åt vet ni :T


I alla fall jag ser fram emot att blogga här igen x3




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 6 mars 2018 16:07


Helt otroligt, jag helt paff när jag såg att den här bloggen är fortfarande vid liv. Den här bloggen skapade jag i 2012 innan jag gifte mig och fick barn, vilket nostalgitrip att se den fortfarande uppe.   Nu får man lite lust att börja blogga ...

Av Anna - 20 mars 2014 11:42

Eh, nu har jag gjort det igen. Jag har inte kikat in på bloggen i över två månader nu? S å kan det vara när man har mycket att göra, och bebisen låter inte en att ha för mycket fritid :p Vad hände hos mig på den seaste tiden då jag har varit från...

Av Anna - 16 januari 2014 16:13

Jag tänker skriva en liten artikel här på bloggen om en av mina absolut favorita animatörer, Glen Keane. Manen skapade några av mina favorita karaktärer Ariel och Rapunzel så jag tycker att han får väl ha egna 5 minuter här på bloggen^^   Glen ...

Av Anna - 16 januari 2014 13:26

Hej på Er!   Idag som sagt igår tänker jag visa upp mina Disney nålar som jag lyckade samla på så länge :) Jag har inte så många av dem då jag prioriterar inte nålsamlandet lika mycket som andra Disneysamlingar, men för 2 månader sedan blev j...

Av Anna - 15 januari 2014 14:53

Jag samlar på alla möjliga Disney prylar. Som jag visade innan mina LE dockor är mina bästa 'trofeer'.  Mina andra favorit saker att samla på är Disney figurer, särskilt WDCC och Jim Shore. WDCC figurer är dem som är gjorda av porslin och som s...

Presentation


Tjabba!
Jag är Anna och jag är 27 år gammal.
Jag är både fru och en mamma till två småttningar. Visst låter det vardagligt, men jag har lite annorlunda intresse jämfört med andra kvinnor i min ålder. Jag är nämligen en stor Disney fantast och älskar all

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Chat

2012

Cuteki ecards

clock

playlist

Blogglista

Blogglista.se

Listan

Hittabloggen

Languages

Frossle

Frossle.com

Skapa flashcards