KawaiiAnia bloggen

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Anna - 8 februari 2012 22:00

Ska lägga mig nu, förlåt alla att jag bloggade inte lika mycket som vanligt idag, igår kväll bråkade jag med min pojkvän och var helt enkelt down hela dagen idag och ikväll men imorgon ska jag blogga mer^^ 


                                   

                                                      Hopefully,tomorrow will be a better day u_u  

Av Anna - 8 februari 2012 20:30

Som vi alla vet Japan är känd för deras ecchi prylar and what not ;D Här ska jag visa er några absurda saker som de har producerad:

Kvinnliga ben- någonting alla som alla män gillar att ligga på? ;D  

De här nämnde jag innan- musmattor med pop up bröst

   < Kiss A Zima fake'a tjejläppar som man sätter på flaskan för att få puss effekten ;D

Uhm, vad gör man med de här? Jag har inte en aning, jag gissar att man ska tafsa på de bara x_o  

Tenga flip Hole- En sexleksak för män. Killar ska sätta in sina weewees i den här praktiska (för dem) maskiner.

Ni kan hitta reklamer på youtube om ni vill se hur denna fungerar,känns lit obehagligt att se dem om jag ska vara ärlig D;

En annan sex leksak för män,den här gången med en anime tjej på förpackningen....

Anime tjej stationärdator chassi.

Dakimakura kuddar  



Japan as we love it ;D


Av Anna - 8 februari 2012 18:00

Om din pojkvän eller flickvän är en Star Wars fan, tycker jag att du  skickar till honom/henne en av de här gulliga Star Wars alla hjärtans dag kort ;D Ni kan skriva ut de korten på www.starwars.com/play/online-activities/

       

                                                Kawaii? ;D Katie Cook  tecknade dem^^

Av Anna - 8 februari 2012 16:30

Ni som älskar Rainbow Dash från MLP:FIM blir nog glada över denna lilla nyhet x3

Det finns en ny Rainbow Dash tröja att köpa  på den amerikanska Hot Topic, den kostar 46.50$


 

                  Själv funderar jag på att köpa tröjan i framtiden ;D  

Av Anna - 8 februari 2012 16:00

Tänkte visa upp några random anime grejer som jag tyckte var coola :3 Naruto kameran och Evanelion ätpinnar är mina favorita ;D 

   

 < Gundam tändare  

   Evangelion ätpinnar

< Inte anime men Rilakkuma är ju tecknat i alla fall ;3

   

Av Anna - 8 februari 2012 12:00

Idag blir jag klar med mina Histria B uppgifter, nu har jag bara den sista att göra och sen är det bara att skicka till läraren på Hermods och det är så jag blir klar med månadens Historia B^^ Det är så klart inte slut,sen börjar jag med Kultur och ide historia, oh the joy -.-'' Blir tillbaka med nya uppdates rund 15 eller 16. Idag blir det ingen Dagens Spotlight eftersom det är ju onsdag och på onsdagar finns det ingen spotlight ;D


                                                        

Av Anna - 8 februari 2012 11:00

Hej alla^^


Jag orkade inte att skriva godnattsbloggen igår men jag var lite trött efter igår u_u


I alla fall jag har en liten nyhet om animen Sankarea som kommer ut i april. Jrock gruppen nano.RIPE ska

sjunga intro låten, 'Impossible Dream'.  


Jag är inte särskilt into jrock eller även vanligt låt så jag hoppas att låten är bra,jag har stora förhoppningar när det gäller Sankarea eftersom jag älskar manga och det är typ den ända anime serien som jag ser fram emot i år   >_<

                                               

Presentation


Tjabba!
Jag är Anna och jag är 27 år gammal.
Jag är både fru och en mamma till två småttningar. Visst låter det vardagligt, men jag har lite annorlunda intresse jämfört med andra kvinnor i min ålder. Jag är nämligen en stor Disney fantast och älskar all

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Chat

2012

Cuteki ecards

clock

playlist

Blogglista

Blogglista.se

Listan

Hittabloggen

Languages

Frossle

Frossle.com

Ovido - Quiz & Flashcards