KawaiiAnia bloggen

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Anna - 21 januari 2012 11:15



 

Kolla på den här bilden jag hittade på en polsk websida kwejk.pl

Det är verkligen otroligt vad makeup kan gör med en,men ni måste erkänna  han är fin som en tjej eller hur? ;D

Av Anna - 21 januari 2012 10:40

Godmorgon alla fina läsare^^


Det är min första inlägg så jag tänkte prrsentera mig lite och skriva på vad ni kan förvänta er från min blogg.


Jag heter Anna och jag är 21 år gammal, jag bor i Ängelholm tillsammans med min pojkvän och ocicat,Mini.

Svenska är inte mitt första språk så jag ber om ursäkt redan nu om ni tycker att jag skriver krånligt ibland men det får ni leva med xD 

Min blogg ska handla om olika anime eller manga jag tycker är bra eller spännande,kommande disney animerade filmer.

Jag ska också vissa upp mina manga/anime/disney relaterade pryllar som jag tycker om att handla online,kånstigheter som jag hittar om Japan,jag ska också skriva om mode och smink men det blir inte så ofta med tanken på att jag är inte så fixerade på de två ;)

Jag ska också lägga upp mina teckningar ^w^


Hoppas att ni ska gilla min blogg,jag ska försöka att uppdatera några gånger om dagen^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjabba!
Jag är Anna och jag är 27 år gammal.
Jag är både fru och en mamma till två småttningar. Visst låter det vardagligt, men jag har lite annorlunda intresse jämfört med andra kvinnor i min ålder. Jag är nämligen en stor Disney fantast och älskar all

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Chat

2012

Cuteki ecards

clock

playlist

Blogglista

Blogglista.se

Listan

Hittabloggen

Languages

Frossle

Frossle.com

Ovido - Quiz & Flashcards