KawaiiAnia bloggen

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Anna - 31 januari 2012 11:00

Titta på de fina disney kimono för barn^^ Det syns att bilderna är från 80-90-talet^^

   

Alla är jätte fina och passar barnen och jag måste säga Bambi kimono är min favorit (älskar Bambi) xD  

Den andra som jag gillar är Snövit kimono. Den har många Snövit karaktärerna på sig,men det traditionella utseendet finns kvar :)

Av Anna - 31 januari 2012 08:34

Godmorgon^^

Vet ni,jag är jätte glad idag eftersom jag fick min neopets konto idag. 

^Blev så glad av att se denna meddelande.^^ Jag blev 'frozen' för fuskande,dock fuskade jag inte, min Habitarium (typ som Farmville dock habitarium kom ut innan den ;D) hade en glitch  och jag försökte fixa det själv med hjälp av min andra kontot (man får ha upp till 5 konton). Tyvärr så the neopets team tyckte att jag är en cheater och de skivkade mig till 'Island' som vi säger där ;/ tror alridg att jag ska få mitt konto tillbaka men ser man på, dem hade en bra dag och det var Alice som assisterade mig (hon är en av de snällare där). Väntade nästan en månad på det här^^.


Tänkte också visa er en bild på lappen som var med min Sailor Moon plånbok. Tyckte att det var ganska roligt det där ;D

Det står 'For ages 15 years old and above' Coolt,va? Typisk Hot Topic ;D  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjabba!
Jag är Anna och jag är 27 år gammal.
Jag är både fru och en mamma till två småttningar. Visst låter det vardagligt, men jag har lite annorlunda intresse jämfört med andra kvinnor i min ålder. Jag är nämligen en stor Disney fantast och älskar all

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Chat

2012

Cuteki ecards

clock

playlist

Blogglista

Blogglista.se

Listan

Hittabloggen

Languages

Frossle

Frossle.com

Ovido - Quiz & Flashcards